دوژکوین Dogecoin (داگ کوین – داج کوین – دوج کوین) چیست؟

جمعه 12 مهر 1398
15:58

دوژکوین Dogecoin معرفی ارز دیجیتال دوژکوین (به انگلیسی Dogecoin) که با نام های داگ کوین ، داج کوین و دوج کوین شناخته میشود.

اگر به فکر آینده هستین حتما مقداری داج کوین Dogecoin جمع کنید، بزرگترین مزیت سرمایه گذاری روی سکه های دیجیتالی معتبر اینه که تقریبا میشه مطمئن بود پولتون از بین نمیره علی رغم سایت های کلیکی یا هایپ و اینکه ارز دیجیتالی در هر زمانی سریع به پول تبدیلش میشه.

دوژکوین Dogecoin چیست؟

دوژکوین چیست؟ دوژکوین (Dogecoin) با نماد Ð یک ارز رمزی است که در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد.

دوژکوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز در حال رشد و شبیه به بیت کوین است که بسیار امن،فوری و کاملا خصوصی قابل استفاده است. شما می توانید از آن برای خرید کالاها و خدمات یا تغییر به ارزهای دیگر (دیگر ارزهای دیجیتال یا ارزهای سنتی مانند دلار یا یورو) استفاده کنید.

داج کوین یک واحد پول جدید و محبوب و با ارزش هست که بر پایه لایت کوین ساخته شده.

به چند دلیل (از جمله محبوب شدن این سکه دیجیتالی و دارا بودن چندین فروشگاه برای خرید با داج کوین، حمایت سایت معتبر با ایجاد سایت freedoge.co.in از این واحد پول و هزاران دلیل دیگر) طی ماه های مختلف ممکنه ارزش این سکه بالا بره و تو یه بازه زمانی چند ماهه ممکنه چندین برابر بشه.

تاریخچه دوژکوین Dogecoin

داگ کوین نیز یک ارز رمزگذاری شده میباشد که پس از بیت کوین که نخستین و تنها ارز رسمی دنیا تا این لحظه میباشد، (بهتر بگوییم رسمی ترین) طراحی شد. البته در این میان کریپتوهای فراوانی طراحی و عرضه شده اند. اما مبنای اصلی دوژکوین بر اساس لایت کوین شکل گرفته که از scrypt استفاده می‌کند. استفاده از scrypt به این معناست که استخراج کنندگان نمی‌توانند از SHA-256 که شامل تجهیزات استخراج بیت کوین می‌شود استفاده کنند.

شبکه این کریپتو رسماً در تاریخ 8 دسامبر، 2013 برای تولید 100 میلیارد کوین آغاز به کار نمود.
اما بعد از ان جکسون پالمر (مجری داگ کوین و دامنه داگ کوین) اعلام شد که شبکه Dogecoin میتواند بی نهایت تولید کند.

دوژکوین یک سال پس از معرفی در سال ۲۰۱۴ موفق شد ۶۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند و این روند همچنان ادامه پیدا کرد تا اینکه در اواخر ۲۰۱۷ ارزش سرمایه آن به یک میلیارد دلار رسید. در مقام مقایسه با دیگر ارزهای رمزپایه، دوژگوین نرخ انتشار بالایی دارد و تا اواسط سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۱۰۰ میلیون دوژکوین استخراج شده‌است.

جکسون پالمر، بنیانگذار داگ کوین، در یک گفتگوی خود اذعان داشته است که تمایلی برای قطع تولید این کریپتو ندارد. البته گفته پالمر از جهتی میتواند به نفع سرمایه گذاران دراین کریپتو باشد. چون پالمر دلیل اجرای چنین طرحی را برای داگ کوین، دوری این کریپتو از دلال بازی و سوداگری دانسته است. البته این را باید در نظر گرفت که اگر این نظر و ایده تنها یک سیاست باشد و بکباره تولید داگ کوین متوقف و یا طرحی مانند سایر کریپتو ها برای کاهش تولید آن در سالهای آتی ارائه شود، به راحتی میتوان فهمید که در آن روز باید با سونامی چون سونامی افزایش قیمت بیتکوین در سالهای گذشته برای داگ کوین مواجه شد.

در تمامی سایت های آنالیز و تحلیل این کریپتو و نیز سایت های منتشر کننده مسائل فنی داگ کوین و سایر کریپتوها اشاره به توقف استخراج ان در مرز 100 میلیارد شده است ولی همانطور که اشاره کرده ایم، پالمر نظری خلاف این را بیان نموده است و تنها زمان میتواند آن را مشخص نماید.

البته میتوان این کار پالمر را برای دوری از هجوم دلالان و تبدیل شدن این کریپتو به عنوان یک کالا در نظر گرفت و این کار کمک میکند تا شانس بیشتری در جایگزینی ارزهای کاغذی و سنتی و حتی سایر ارزهای دیجتال داشته باشد. ولی میتوان آن را یک سیاستی از سوی پالمر دانست.
پس اشاره توقف داگ کوین حتی در سایت های فارسی زبان در 100 بیلیون هنوز قطعی نیست و قدر مسلم باید در حال حاضر، تنها به این نوشته و پاسخ پالمر بسنده کرد.

کسب دوژکوین رایگان

دوج کوین رایگان


 

تمام آینده این داگ کوین، به روی آوردن فروشگاه ها و بانک ها و شرکت ها .. بستگی دارد.
به عنوان مثال فردی یک میلیون داگ کوین دارد، برای او در چند سال آینده دو حالت ممکن است پیش آید:
1- روی نیاوردن دنیا به این ارز = سرمایه او نصف و یا کمتر خواهد شد.
2- روی آوردن دنیا به این ارز = ممکن است حتی سرمایه وی تا ده ها برابر نیز افزایش پیدا کند.


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به money maker است. || طراح قالب avazak.ir